maandag 28 november 2011

kerst

Alhoewel Sinterklaas nog gevierd moet worden, ben ik alweer lekker bezig voor de Kerst.
Heb allerlei plastic kerstballen van een gehaakt jasje voorzien. Heb allerlei verschillende patroontjes gebruikt. Zowel patronen van internet en uit diverse tijdschriften alsook een paar zelf ontworpen items.
Had nog allerlei resten DMC Petra liggen en met haaknaald 1.75 heb ik de jasjes en de sterren gehaakt.
Van mijn moeder had ik een ontzettend leuke gietijzeren plafondhanger gekregen waar kerstballen op kunnen liggen en waar je van alles nog aan kan hangen. Ik had nog allerlei houten hangers, die heb ik er dus tussen gehangen. Vindt het resultaat nu al leuk.
Helemaal af is hij niet, ga hem nog voorzien van takken, rendiermos (uit de duinen van Terschelling) en lichtjes.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen